XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

10 proc. sprzedaży paliw premium to za mało

10 proc. sprzedaży paliw premium to za mało
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Grupa Lotos pochwaliła się niedawno, że po pierwszym miesiącu sprzedaży paliw premium Dynamic na stacjach pilotażowych w Poznaniu stanowią one ponad 10 proc. sprzedaży tych stacji. Konkurenci Lotosu przyznają, że to dobry wynik, ale zastrzegają, że to dopiero początek drogi dla Lotosu.

Już miesiąc po wprowadzeniu na rynek paliw Dynamic na sześciu stacjach Lotosu w Poznaniu, ich sprzedaż stanowiła ponad 10 proc. ogólnej sprzedaży paliw na tych stacjach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: 10 proc. sprzedaży paliw premium to za mało

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!