Po trzech miesiącach od wprowadzenia na rynek, aplikacja Tankuj24, która umożliwia tańsze zakupy paliwa, zrzesza 85 stacji w całym kraju, z czego ponad jedną trzecią stanowią stacje sieciowe, w tym z logo największych koncernów krajowych i zagranicznych.
Tankuj24 to wprowadzone przez firmę Unimot rozwiązanie, które oferuje stacjom możliwość sprzedawania paliwa w nowoczesnym, mobilnym kanale sprzedaży. Dołączenie do programu Tankuj24 zapewnia stacjom napływ nowych klientów, którzy nie tylko zwiększają wolumen sprzedawanego paliwa, ale korzystają z całej gamy produktów i usług oferowanych na stacji. Dodatkową korzyść stanowi fakt, że stacja nie ponosi kosztów prowizji za płatności elektroniczne od paliwa sprzedanego przez aplikację. Te koszty bierze na siebie Tankuj24.
Dzięki porównywarce cen, użytkownicy aplikacji dokonują wyboru stacji, na której kupią paliwo w najkorzystniejszej cenie, i od razu za nie płacą, mogąc liczyć na rabat od kilku do kilkunastu groszy na litrze w porównaniu do ceny widniejącej na pylonie stacji.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Aplikacja Tankuj24 na stacjach największych koncernów