Asortyment sklepów na stacjach musi być dostosowany do lokalizacji

Asortyment sklepów na stacjach musi być dostosowany do lokalizacji
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Zdaniem przedstawicieli sieci Spar, zarządzającej w Polsce 56 sklepami, placówki zlokalizowane przy stacjach paliw rządzą się własną specyfiką i jako takie wymagają zupełnie innego podejścia do zarządzania nimi. Spar w Polsce posiada w tej chwili pięć takich sklepów.

- Przy doborze oferty asortymentowej do marketów działających przy stacjach benzynowych najistotniejszym czynnikiem jest ich lokalizacja – uważa Marta Kwiatkowska z polskiej centrali sieci. Według niej obiekty te można podzielić na dwie główne grupy – położone przy trasach przelotowych bądź na terenie miast.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Asortyment sklepów na stacjach musi być dostosowany do lokalizacji

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!