PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

BM Reflex wchodzi na rynek stacji

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
30-01-2014 15:04
BM Reflex wchodzi na rynek stacji
Fot. mat. pras.

Spółka BM Reflex uruchomiła pierwszą bezobsługową stację paliw pod marką eMILA. Do 2020 roku firma chce zbudować sieć 50 stacji tego typu i liczy w szczególności na odzew kierujących samochodami kobiet.

Pierwsza stacja eMILA została otwarta 22 stycznia 2014 roku w Wójtówce (gmina Sochaczew) przy centrum handlowym Multishop i drodze krajowej nr 92.
- Do końca 2014 roku realne jest uruchomienie kolejnych dwóch stacji, w przypadku których proces inwestycyjny jest już zaawansowany - zapowiada Jarosław Sidorczuk z firmy BM Reflex. W perspektywie 2020 roku sieć stacji eMILA ma liczyć nawet 50 obiektów.

Koncept zakłada uruchamianie stacji eMILA przy centrach i galeriach handlowych w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.

Same stacje wyróżniają się oryginalnym, nowoczesnym wyglądem, zupełnie odmiennym od tradycyjnych stacji działających na polskim rynku. - Świadomie zdecydowaliśmy się na tak śmiały design, licząc na dotarcie do tankujących kobiet, które naszym zdaniem są trochę niedoceniane przez firmy paliwowe - nie ukrywa Jarosław Sidorczuk. - Również sama nazwa eMILA zawiera w sobie element kobiecy.

Spółka zrobiła we własnym zakresie coś w rodzaju rozpoznania rynku, z którego wynika, że decyzje zakupowe w centrach handlowych najczęściej podejmują kobiety, co może rozciągać się również na funkcjonujące w ramach takich centrów stacje paliw. - Dodatkowo o ile kiedyś kobiety wolały być na stacjach obsługiwane przez pracowników, o tyle dzisiaj cenią przede wszystkim sprawność procesu tankowania - dodaje Jarosław Sidorczuk.

Decyzja BM Reflex o wejściu w segment stacji bezobsługowych może nieco dziwić, po tym jak w ubiegłym roku z Polski wycofał się zdecydowany lider tego segmentu, fińska firma Neste, sprzedając sieć 106 posiadanych stacji firmie Shell Polska, która zadecydowała o przemianowaniu tych stacji na placówki z pełną obsługą.

Jako powód wyjścia z polskiego rynku Neste podawało zbyt niski poziom marż detalicznych, nie pozwalający na utrzymanie stacji nie oferujących produktów i usług pozapaliwowych.

- Jesteśmy w nieco innej sytuacji niż firma Neste, której wyjście stworzyło zresztą na rynku lukę - przekonuje Jarosław Sidorczuk. - Od lat działamy na rynku hurtowej sprzedaży paliw i mamy dostęp do paliw w konkurencyjnych cenach, wejście na rynek detaliczny stanowi dla nas przedłużenie łańcucha sprzedaży - wyjaśnia.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP