Koncern BP ogłosił, że w ciągu dwóch najbliższych lat sprzeda ponad 700 własnych i zarządzanych przez siebie stacji na rynku amerykańskim, zamieniając większość z nich na placówki działające na zasadzie franczyzy - poinformował portal branżowy PetrolPlaza.
- Dzięki doświadczeniu i wiedzy lokalnych właścicieli stacji, zbudujemy silną sieć franczyzową, która pozwoli nam rozwijać biznes w segmencie detalu - stwierdziła Fiona MacLeod, szefowa działu detalicznego BP US.
BP ogłosiło, że 446 stacji jest już gotowa do sprzedaży, która będzie koordynowana przez NRC Realty Advisors LLC z Chicago. Z tego 282 stacje działają z logo BP, a 164 pod marką Arco.
Zainteresowanie przejęciem części stacji BP wyraził już Richard Fortin, dyrektor finansowy firmy Couche-Tard, który stwierdził, że firma działa na rynku amerykańskim po to, żeby się rozwijać.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: BP sprzedaje własne stacje w USA