Carrefour dominuje wśród stacji marketowych

Carrefour dominuje wśród stacji marketowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od dwóch lat firma Carrefour Polska zdecydowanie najszybciej rozwija sieć stacji paliw zlokalizowanych przy swoich sklepach. Spółka kontroluje już ponad jedną trzecią rynku tzw. stacji przymarketowych.

Jak wynika z danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN), w 2008 roku łączna liczba stacji przymarketowych zwiększyła się o 17 proc., do 123 placówek.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Carrefour dominuje wśród stacji marketowych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!