Coraz mniej stacji marki Bliska

Coraz mniej stacji marki Bliska
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od końca 2012 roku z polskiego rynku detalicznego zniknęło niemal 40 proc. stacji Bliska, marki ekonomicznej PKN Orlen. Tylko w pierwszym półroczu obecnego roku sieć Bliska skurczyła się o ponad 50 placówek.

Na koniec pierwszego półrocza 2014 roku w sieci PKN Orlen funkcjonowały 304 stacje Bliska, w tym 164 placówki własne koncernu i 140 obiektów franczyzowych. To o 54 stacje mniej niż na koniec 2013 roku (358 stacji) i o 29 mniej niż na koniec pierwszego kwartału tego roku (333 stacje).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Coraz mniej stacji marki Bliska

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!