Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Coraz mniej stacji marki Bliska

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
02-07-2014 15:05
Coraz mniej stacji marki Bliska
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

Od końca 2012 roku z polskiego rynku detalicznego zniknęło niemal 40 proc. stacji Bliska, marki ekonomicznej PKN Orlen. Tylko w pierwszym półroczu obecnego roku sieć Bliska skurczyła się o ponad 50 placówek.

Na koniec pierwszego półrocza 2014 roku w sieci PKN Orlen funkcjonowały 304 stacje Bliska, w tym 164 placówki własne koncernu i 140 obiektów franczyzowych. To o 54 stacje mniej niż na koniec 2013 roku (358 stacji) i o 29 mniej niż na koniec pierwszego kwartału tego roku (333 stacje).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 007 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP