PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Długie kolejki przeszkadzają klientom przystacyjnych sklepów

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
22-07-2009 13:15

W ramach badań Moto Scan Wiosna 2009 klientów sklepów na stacjach paliw zapytano o sytuacje, które najbardziej przeszkadzają im podczas robienie zakupów w tych miejscach. W sumie uzyskano 906 wypowiedzi osób mających pewne zastrzeżenia do działalności stacji paliw (co stanowi 86,5% całej próby badawczej).

Na stacji paliw klientów najbardziej denerwują długie kolejki – wskazało na nie 46% respondentów, spośród tych, którzy mają zastrzeżenia do działalności stacji.
Denerwujące są także takie rzeczy, jak: źle zorganizowany ruch na stacji (14%), brak miejsca do zaparkowania samochodu (9%), niekompetentny personel (9%) oraz brak dbałości o klienta (8%).

Nieznaczna grupa badanych (1,8 proc.) wskazała na inne niż wymienione wyżej przyczyny niezadowolenia z korzystania ze stacji.

Tylko 141 osób (13,5% próby) nie potrafiło wskazać sytuacji, które niekorzystnie wpływają na ich odbiór stacji paliw.
Badanie Moto Scan Wiosna 2009 zostało przeprowadzone w kwietniu tego roku na grupie ponad 1000 klientów stacji benzynowych w całym kraju.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 056 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

520 576 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP