W ramach badań Moto Scan Wiosna 2009 klientów sklepów na stacjach paliw zapytano o sytuacje, które najbardziej przeszkadzają im podczas robienie zakupów w tych miejscach. W sumie uzyskano 906 wypowiedzi osób mających pewne zastrzeżenia do działalności stacji paliw (co stanowi 86,5% całej próby badawczej).
Denerwujące są także takie rzeczy, jak: źle zorganizowany ruch na stacji (14%), brak miejsca do zaparkowania samochodu (9%), niekompetentny personel (9%) oraz brak dbałości o klienta (8%).
Nieznaczna grupa badanych (1,8 proc.) wskazała na inne niż wymienione wyżej przyczyny niezadowolenia z korzystania ze stacji.
Tylko 141 osób (13,5% próby) nie potrafiło wskazać sytuacji, które niekorzystnie wpływają na ich odbiór stacji paliw.
Badanie Moto Scan Wiosna 2009 zostało przeprowadzone w kwietniu tego roku na grupie ponad 1000 klientów stacji benzynowych w całym kraju.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Długie kolejki przeszkadzają klientom przystacyjnych sklepów