PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Długie kolejki przeszkadzają klientom przystacyjnych sklepów

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
22-07-2009 13:15

W ramach badań Moto Scan Wiosna 2009 klientów sklepów na stacjach paliw zapytano o sytuacje, które najbardziej przeszkadzają im podczas robienie zakupów w tych miejscach. W sumie uzyskano 906 wypowiedzi osób mających pewne zastrzeżenia do działalności stacji paliw (co stanowi 86,5% całej próby badawczej).

Na stacji paliw klientów najbardziej denerwują długie kolejki – wskazało na nie 46% respondentów, spośród tych, którzy mają zastrzeżenia do działalności stacji.
Denerwujące są także takie rzeczy, jak: źle zorganizowany ruch na stacji (14%), brak miejsca do zaparkowania samochodu (9%), niekompetentny personel (9%) oraz brak dbałości o klienta (8%).

Nieznaczna grupa badanych (1,8 proc.) wskazała na inne niż wymienione wyżej przyczyny niezadowolenia z korzystania ze stacji.

Tylko 141 osób (13,5% próby) nie potrafiło wskazać sytuacji, które niekorzystnie wpływają na ich odbiór stacji paliw.
Badanie Moto Scan Wiosna 2009 zostało przeprowadzone w kwietniu tego roku na grupie ponad 1000 klientów stacji benzynowych w całym kraju.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


48 380 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP