W ciągu zaledwie miesiąca po starcie programu lojalnościowego Navigator wydano blisko 300 tys. kart uczestnictwa - poinformowała Grupa Lotos.
Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw Lotosu specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Zaletą często podkreślaną przez klientów jest fakt, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i zbędnego czekania. Lotos ma w planach powiększenie wachlarza nagród.
Program lojalnościowy Navigator to kolejny etap działań Grupy Lotos, zmierzającej do rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży. Od końca 2007 r. na ponad 200 stacjach należących do
sieci Lotosu dostępne są paliwa pramium marki Dynamic 98 i Dynamic Diesel.
Głównym celem akcji promującej Navigatora, która zakończy się w połowie marca, jest przedstawienie klientom korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii Lotos liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dobry start programu Lotos Navigator