XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Dobry wynik detalu w Orlenie pomimo kiepskich marż na stacjach

Dobry wynik detalu w Orlenie pomimo kiepskich marż na stacjach
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W IV kwartale 2010 roku zysk operacyjny segmentu detalicznego Grupy Orlen wyniósł 224 mln zł i był o 17 mln zł wyższy w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

Wzrost sprzedaży detalicznej o 3% (r/r) osiągnięty głównie na rynku polskim przy stabilnych wolumenach sprzedaży na rynku niemieckim, czeskim i litewskim przyczynił się do poprawy zysku operacyjnego segmentu o 15 mln zł (r/r).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dobry wynik detalu w Orlenie pomimo kiepskich marż na stacjach

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!