PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Franczyza gastronomiczna. Stacje paliw - łakomy kąsek

Autor: paliwa.pl
23-11-2015 09:19
Franczyza gastronomiczna. Stacje paliw - łakomy kąsek
Fot. Fotolia

Rynek franczyzy gastronomicznej rozwija się bardzo dynamicznie. Co chwila pojawiają się nowe sieci i rozwiązania sprzedażowe. Lokalizacje przydrożne - na stacjach paliw są dla nich bardzo łakomym kąskiem.

Podstawową zaletą franczyzy jest nie tylko uznana marką, ale przede wszystkim to, że na kolejnych etapach prowadzenia biznesu otrzymuje się wsparcie know-how od właściciela sieci.- Franczyza jest postrzegana jako dosyć bezpieczna forma działalności, bo czerpiąc z wiedzy i doświadczenia franczyzodawcy, można wystrzec się wielu błędów i niepotrzebnego ryzyka- uważa Mateusz Cacek, dyrektor rozwoju Sfinks Polska.
Franczyzodawca prowadzi partnera przez wszystkie etapy inwestycji, od poszukiwania idealnej lokalizacji, przez projekt technologiczny, koncesje, wyposażenie lokalu po przeszkolenie załogi i promocję przed otwarciem łącznie. -Decydując się na współpracę z siecią, zainteresowany otrzyma kalkulację kosztów uruchomienia oraz estymację przychodów, co pozwoli na zabezpieczenie środków i zapewnia bufor bezpieczeństwa finansowego, tak ważny w początkowym okresie prowadzenia działalności - mówi Anna Chmielecka, manager ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

Wizualizacja i technika

Siłą sieci jest jednolity wystrój lokalu. -Klienci, przyzwyczaiwszy się do stylistyki lokalu, chętnie do niego wracają. Lokal z odpowiednią atmosferą, którą zapewniają elementy dekoracji czy oświetlenia, będzie polecany przez klientów znajomym, co przełoży się na obroty z wypracowanie stałej grupy odbiorców -podkreśla Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, w której portfolio znajdują siętakie marki gastronomiczne, jak: Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza, Western Chicken, Rybkodajnia i Coffeeloffee.

Zwykle franczyzobiorca otrzymuje pakiet bezpłatnych szkoleń, wsparcie sztabu doświadczonych pracowników franczyzodawcy, możliwość zamawiania w specjalistycznej hurtowni, czy pełną, bezpłatną logistykę bezpośrednio do lokalu. -Warto również wspomnieć o sile wspólnego marketingu, który buduje wizerunek sieci, ale również poszczególnych lokal- mówi Goduński. Franczyza daje również dostęp do innowacyjnych rozwiązań technologicznych, np. w restauracjach McDonald’s można skorzystać z samoobsługowych wpłatomatów, co pozwala na zredukowanie liczby stanowisk kasowych.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 733 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP