PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Franczyza gastronomiczna. Stacje paliw - łakomy kąsek

Autor: paliwa.pl
23-11-2015 09:19
Franczyza gastronomiczna. Stacje paliw - łakomy kąsek
Fot. Fotolia

Rynek franczyzy gastronomicznej rozwija się bardzo dynamicznie. Co chwila pojawiają się nowe sieci i rozwiązania sprzedażowe. Lokalizacje przydrożne - na stacjach paliw są dla nich bardzo łakomym kąskiem.

Podstawową zaletą franczyzy jest nie tylko uznana marką, ale przede wszystkim to, że na kolejnych etapach prowadzenia biznesu otrzymuje się wsparcie know-how od właściciela sieci.- Franczyza jest postrzegana jako dosyć bezpieczna forma działalności, bo czerpiąc z wiedzy i doświadczenia franczyzodawcy, można wystrzec się wielu błędów i niepotrzebnego ryzyka- uważa Mateusz Cacek, dyrektor rozwoju Sfinks Polska.
Franczyzodawca prowadzi partnera przez wszystkie etapy inwestycji, od poszukiwania idealnej lokalizacji, przez projekt technologiczny, koncesje, wyposażenie lokalu po przeszkolenie załogi i promocję przed otwarciem łącznie. -Decydując się na współpracę z siecią, zainteresowany otrzyma kalkulację kosztów uruchomienia oraz estymację przychodów, co pozwoli na zabezpieczenie środków i zapewnia bufor bezpieczeństwa finansowego, tak ważny w początkowym okresie prowadzenia działalności - mówi Anna Chmielecka, manager ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

Wizualizacja i technika

Siłą sieci jest jednolity wystrój lokalu. -Klienci, przyzwyczaiwszy się do stylistyki lokalu, chętnie do niego wracają. Lokal z odpowiednią atmosferą, którą zapewniają elementy dekoracji czy oświetlenia, będzie polecany przez klientów znajomym, co przełoży się na obroty z wypracowanie stałej grupy odbiorców -podkreśla Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, w której portfolio znajdują siętakie marki gastronomiczne, jak: Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza, Western Chicken, Rybkodajnia i Coffeeloffee.

Zwykle franczyzobiorca otrzymuje pakiet bezpłatnych szkoleń, wsparcie sztabu doświadczonych pracowników franczyzodawcy, możliwość zamawiania w specjalistycznej hurtowni, czy pełną, bezpłatną logistykę bezpośrednio do lokalu. -Warto również wspomnieć o sile wspólnego marketingu, który buduje wizerunek sieci, ale również poszczególnych lokal- mówi Goduński. Franczyza daje również dostęp do innowacyjnych rozwiązań technologicznych, np. w restauracjach McDonald’s można skorzystać z samoobsługowych wpłatomatów, co pozwala na zredukowanie liczby stanowisk kasowych.
  • Warszawa, 5 grudnia 2017

KOMENTARZE ()

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 964 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

788 148 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP