PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Intermarche może zyskać na sklepach przystacyjnych

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
09-07-2009 17:09

Intermarche zdecydowało się na uruchomienie pierwszego sklepu działającego przy swojej stacji paliw.

Pozornie mogłoby się wydawać, że w ten sposób mniej osób będzie zainteresowanych zrobieniem zakupów w pełnoformatowych sklepach Intermarche. Innego zdania jest jednak Magdalena Jończak z Deloitte Business Consulting SA.
- Decyzja odnośnie takiego modelu wynikła prawdopodobnie z analizy zachowań zakupowych klientów stacji. Być może okazało się, że duża część z kierowców przyjeżdża tylko na stację zatankować i nie wchodzi do sklepu – twierdzi nasza rozmówczyni.

- Zakup w takim sklepiku przystacyjnym ma charakter impulsowy i zwykle świadomość porównawcza ceny danego towaru wśród klientów nie jest aż tak wysoka. Dlatego też tego typu sprzedaż raczej nie kanibalizuje sprzedaży właściwego sklepu a pozwala generować dodatkową marżę – uważa ekspert z Deloitte.

Według niej może to być bardzo ciekawa koncepcja łączenia biznesu sklepowego i stacyjnego. – Wiele jednak zależeć będzie od konkretnej oferty przystacyjnych sklepów – zaznacza.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 134 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 093 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP