PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Intermarche może zyskać na sklepach przystacyjnych

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
09-07-2009 17:09

Intermarche zdecydowało się na uruchomienie pierwszego sklepu działającego przy swojej stacji paliw.

Pozornie mogłoby się wydawać, że w ten sposób mniej osób będzie zainteresowanych zrobieniem zakupów w pełnoformatowych sklepach Intermarche. Innego zdania jest jednak Magdalena Jończak z Deloitte Business Consulting SA.
- Decyzja odnośnie takiego modelu wynikła prawdopodobnie z analizy zachowań zakupowych klientów stacji. Być może okazało się, że duża część z kierowców przyjeżdża tylko na stację zatankować i nie wchodzi do sklepu – twierdzi nasza rozmówczyni.

- Zakup w takim sklepiku przystacyjnym ma charakter impulsowy i zwykle świadomość porównawcza ceny danego towaru wśród klientów nie jest aż tak wysoka. Dlatego też tego typu sprzedaż raczej nie kanibalizuje sprzedaży właściwego sklepu a pozwala generować dodatkową marżę – uważa ekspert z Deloitte.

Według niej może to być bardzo ciekawa koncepcja łączenia biznesu sklepowego i stacyjnego. – Wiele jednak zależeć będzie od konkretnej oferty przystacyjnych sklepów – zaznacza.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


47 931 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP