PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jerzy Brniak, BP: Polski rynek paliwowy ma do pokonania wiele barier

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
30-12-2009 11:14

Sytuacja na polskim rynku paliwowym jest stabilna - można dostrzec w ciągu ostatniego roku wzrost popytu na olej napędowy i benzyny, niewielki spadek na gaz płynny - twierdzi prezes BP Polska Jerzy Brniak. Według niego szansa na korzystne zmiany jest związana z pokonaniem barier, które obecnie hamują bardziej dynamiczny rozwój polskiego rynku paliw. - Mam tu na myśli regulacje dotyczące zapasów obowiązkowych paliw oraz brak odpowiednich, czytelnych i spójnych uregulowań dotyczących biopaliw, niedostateczny rozwój infrastruktury paliwowej, a także niejednoznaczne przepisy podatkowe i skomplikowane procedury celno-podatkowe - wylicza prezes BP Polska.

- Dla BP 2009 to rok wyjątkowy - obchodziliśmy stulecie działalności na rynku. Wykorzystaliśmy tę okazję nie tylko do podsumowań, ale również do przypomnienia, że przemysł naftowy narodził się w Polsce, a jego ojcem jest Ignacy Łukasiewicz - mówi Jerzy Brniak.
- W 2009 roku, w podobnym do lat ubiegłych tempie, rozwijaliśmy sieć naszych stacji. We wrześniu wdrożyliśmy program Payback, pierwszy na rynku polskim multipartnerski program o takiej skali. Po dziewięciu latach doświadczeń z BP partnerclub teraz oferujemy klientom więcej możliwości i szybsze zbieranie punktów - słyszymy.

- W tym roku otrzymaliśmy również ważne nagrody: w ogólnopolskim programie "Jakość Obsługi" stacje BP zyskały uznanie konsumentów i znalazły się na liście 100 najbardziej przyjaznych firm, otrzymując Godło Jakości Obsługi. BP została także uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku konsumenckim i B2B i otrzymała tytuły Superbrand oraz Business Superbrand Polska. W wyniku przeprowadzonego na przełomie kwietnia i maja badania reputacji marek i firm w Polsce PremiumBrand BP Polska otrzymała tytuł "Firmy Najwyższej Reputacji" w kategorii handel. Nasza firma znalazła się też w gronie laureatów konkursu Forum Jakości Quality International 2009 i otrzymała srebrne godło w kategorii produkt najwyższej jakości - wyróżnienie to otrzymały paliwa BP Ultimate. Z kolei w plebiscycie organizowanym przez Gazetę Finansową tytuł Najlepszego Produktu dla Biznesu 2008-2009 otrzymała karta BP Plus Premium. W październiku, BP Gas Polska została laureatem ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego "Firma Przyjazna Klientowi" - wylicza prezes BP.

- Wszystkie te nagrody są dla nas niezwykle cenne, ponieważ stanowią dowód na to, że firma znalazła uznanie zarówno w oczach klientów, jak i środowisk biznesowych, potwierdzając w ten sposób swoją wysoką pozycję na rynku - dodaje Brniak.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 969 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP