Wprowadzenie w 2015 roku czterech nowych formatów obsługi klienta na stacjach paliw Shell zostało dobrze przyjęte przez konsumentów - informuje Shell Polska.
Shell przekonuje, że regularnie pyta swoich klientów o opinie dotyczące ich doświadczeń związanych z wizytą na stacji i cały czas udoskonala swoją ofertę odpowiadając na ich oczekiwania.
Zmiana okazała się rozwiązaniem, które docenili klienci. - Kiedy decydowaliśmy się na wprowadzenie dużych zmian na naszych stacjach, nie wiedzieliśmy jeszcze, jak odbiorą je nasi klienci. Teraz, po kilku miesiącach pracy nad nowymi formatami, wiemy już, że klienci dobrze przyjęli wprowadzone zmiany - mówi Paweł Odrzywołek, dyrektor działu stacji paliw Shell Polska.
Wbrew trendowi panującemu na polskich stacjach Shell stawia m.in. na pracowników na podjeździe, których zadaniem jest podpowiadać klientom w doborze paliwa, oleju, płynów czy sprawdzić ciśnienie w oponach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Klienci dobrze przyjęli zmiany na stacjach Shella