PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Lotos: 20 proc. wzrost sprzedaży na stacjach od czasu uruchomienia programu lojalnościowego

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
22-04-2010 12:45
Lotos: 20 proc. wzrost sprzedaży na stacjach od czasu uruchomienia programu lojalnościowego

Grupa Lotos uruchomiła III edycję programu lojalnościowego Navigator. Klienci mogą już zbierać punkty i odbierać nagrody na ponad 250 stacjach Lotos w całej Polsce. Do tej pory, w ramach systemu Navigator, Lotos Paliwa wydały aż 1,4 miliona kart. Od początku lutego 2008, kiedy ruszyła pierwsza edycja systemu premiowego Navigator, dynamika sprzedaży na stacjach paliw Lotos wyniosła ponad 20 proc. w skali roku.

Na podobnym poziomie utrzymała się w drugim roku trwania programu. Sam system w badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez firmę PENTOR RI został bardzo dobrze oceniony przez klientów. Kryteria „program jest godny polecenia” i „program wyróżnia się na tle konkurencji” wskazywali oni znacznie częściej niż w przypadku podobnych programów organizowanych przez sieci konkurencyjne.
Na 26 kwietnia zaplanowano początek radiowej kampanii reklamowej nowego Navigatora. Potrwa ona do 16 maja 2010 roku.

W tej odsłonie programu na kierowców czekają nagrody renomowanych marek, takich jak Head, Philips czy Thomas Rosenthal. Niespodzianki dobrano tematycznie w odpowiednie kolekcje – „W podróży”, „Dla domu” i „Multimedia”.

Nagrody oferowane uczestnikom Navigatora zostały wybrane na podstawie badań rynkowych, w których każdy z produktów był oceniany pod kątem jego atrakcyjności. Na życzenie klientów zwiększono ilość nagród, w szczególności tych których wartość nie przekracza 100 punktów.

– Chodzi o to, aby usatysfakcjonować wszystkich klientów – podkreśla Magdalena Jurdziak, szef Biura Marketingu spółki Lotos Paliwa. – Chcemy docenić zarówno tych, którzy użytkują samochód często, jak i tych którzy robią to rzadziej.

Hasło bieżącej edycji Navigatora to „Nagrody w mgnieniu oka”. – To jednocześnie główny atut programu, który wyróżnia nas na tle konkurencji – wyjaśnia Andrzej Jakielaszek, kierownik projektów marketingowych Lotos Paliwa. – Navigator gwarantuje klientom najszybszy odbioru nagród na rynku.

Kolejną nowością jest przedłużenie czasu trwania trzeciej edycji programu do dwóch lat. – W okresie tym, nie ograniczymy się jednak tylko do stałej kolekcji nagród, planujemy także dodatkowe promocje sezonowe. Zgodnie z oczekiwaniami klientów nasz katalog nagród stale się rozwija – dodaje Magdalena Jurdziak.

Jednocześnie przypominamy klientom o końcu II edycji Navigatora. Tylko punkty zdobyte w styczniu i lutym 2010 r. przechodzą do kolejnej edycji programu.

NA GIEŁDZIE

Grupa Lotos SA [LTS]

kurs:

38.00 PLN -0.58 (-1.50%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 427 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP