XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Lotos: 20 proc. wzrost sprzedaży na stacjach od czasu uruchomienia programu lojalnościowego

Lotos: 20 proc. wzrost sprzedaży na stacjach od czasu uruchomienia programu lojalnościowego
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Grupa Lotos uruchomiła III edycję programu lojalnościowego Navigator. Klienci mogą już zbierać punkty i odbierać nagrody na ponad 250 stacjach Lotos w całej Polsce. Do tej pory, w ramach systemu Navigator, Lotos Paliwa wydały aż 1,4 miliona kart. Od początku lutego 2008, kiedy ruszyła pierwsza edycja systemu premiowego Navigator, dynamika sprzedaży na stacjach paliw Lotos wyniosła ponad 20 proc. w skali roku.

Na podobnym poziomie utrzymała się w drugim roku trwania programu. Sam system w badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez firmę PENTOR RI został bardzo dobrze oceniony przez klientów. Kryteria „program jest godny polecenia” i „program wyróżnia się na tle konkurencji” wskazywali oni znacznie częściej niż w przypadku podobnych programów organizowanych przez sieci konkurencyjne.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lotos: 20 proc. wzrost sprzedaży na stacjach od czasu uruchomienia programu lojalnościowego

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!