PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Lotos: 20 proc. wzrost sprzedaży na stacjach od czasu uruchomienia programu lojalnościowego

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
22-04-2010 12:45
Lotos: 20 proc. wzrost sprzedaży na stacjach od czasu uruchomienia programu lojalnościowego

Grupa Lotos uruchomiła III edycję programu lojalnościowego Navigator. Klienci mogą już zbierać punkty i odbierać nagrody na ponad 250 stacjach Lotos w całej Polsce. Do tej pory, w ramach systemu Navigator, Lotos Paliwa wydały aż 1,4 miliona kart. Od początku lutego 2008, kiedy ruszyła pierwsza edycja systemu premiowego Navigator, dynamika sprzedaży na stacjach paliw Lotos wyniosła ponad 20 proc. w skali roku.

Na podobnym poziomie utrzymała się w drugim roku trwania programu. Sam system w badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez firmę PENTOR RI został bardzo dobrze oceniony przez klientów. Kryteria „program jest godny polecenia” i „program wyróżnia się na tle konkurencji” wskazywali oni znacznie częściej niż w przypadku podobnych programów organizowanych przez sieci konkurencyjne.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Grupa Lotos SA [LTS]

kurs:

58.50 PLN 0.30 (0.52%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 450 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

308 430 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP