Lotos Asfalt uruchomił system Comarch i iFIN24 do obsługi faktur elektronicznych.
Platforma iFIN24 umożliwia Lotos Asfalt dystrybucję e-faktur zarówno do polskich jak i zagranicznych klientów spółki. Wdrożenie e-faktury to nie tylko usprawnienie procesów biznesowych, ale także znaczne oszczędności związane z procesem wystawiania i dystrybuowania faktur.
- To już trzecia spółka z grupy kapitałowej Lotos korzystająca z rozwiązań obsługi e-dokumentów świadczonych przez Comarch - mówi Tomasz Nakonieczny dyrektor gdańskiego oddziału firmy Comarch. Poza Lotos Asfalt elektroniczna faktura została wdrożona w Lotos Paliwach oraz Lotos Oil. W najbliższym czasie liczymy na podpisanie dalszych tego typu kontraktów z kolejnymi klientami, z którymi prowadzimy obecnie zaawansowane negocjacje.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos Asfalt wdrożył system obsługi faktur elektronicznych