Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Lotos chce zwiększyć udział w rynku detalicznym

Autor: wnp.pl (AB)
02-01-2013 12:57

Grupa Lotos informuje, że ma już w swoim posiadaniu 401 stacji paliw w całym kraju, a w 2012 r. sieć stacji Lotos rozwijała się zarówno w segmencie premium, jak i ekonomicznym.

Lotos podkreśla, że priorytetem pozostała jednak ekspansja stacji LOTOS Optima. Na koniec 2012 r. w sieci LOTOS Optima działało 101 obiektów, co dla spółki LOTOS Paliwa oznaczało podwojenie liczby placówek w segmencie ekonomicznym w porównaniu z 2011 r.
Setną stacje LOTOS Optima otwarto w Białogardzie w województwie zachodniopomorskim. Obiekt położony jest na trasie łączącej miasto z drogą krajową nr 6.

- Rok 2012 to potwierdzenie założeń, że rozwój naszej sieci stacji paliw w segmencie ekonomicznym to był i jest dobry kierunek- mówi Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa.

Lotos zwraca uwagę, że chociaż krajowe zużycie paliw w ubiegłym roku malało, to rynek detaliczny spółki wciąż rośnie osiągając już ponad 8-proc. udział. Do 2015 r. spółka chce zwiększyć ten wskaźnik do 10 proc.

Spółka Lotos Paliwa odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotosu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 682 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP