Grupa Lotos informuje, że ma już w swoim posiadaniu 401 stacji paliw w całym kraju, a w 2012 r. sieć stacji Lotos rozwijała się zarówno w segmencie premium, jak i ekonomicznym.
Setną stacje LOTOS Optima otwarto w Białogardzie w województwie zachodniopomorskim. Obiekt położony jest na trasie łączącej miasto z drogą krajową nr 6.
- Rok 2012 to potwierdzenie założeń, że rozwój naszej sieci stacji paliw w segmencie ekonomicznym to był i jest dobry kierunek- mówi Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa.
Lotos zwraca uwagę, że chociaż krajowe zużycie paliw w ubiegłym roku malało, to rynek detaliczny spółki wciąż rośnie osiągając już ponad 8-proc. udział. Do 2015 r. spółka chce zwiększyć ten wskaźnik do 10 proc.
Spółka Lotos Paliwa odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotosu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos chce zwiększyć udział w rynku detalicznym