Jeszcze przed końcem 2008 roku średnia sprzedaż paliw na stacjach Grupy Lotos osiągnie poziom sprzedaży stacji koncernów zagranicznych - zapowiada prezes gdańskiego koncernu Paweł Olechnowicz.
- Nie walczymy o pozycję na rynku. Chcemy być postrzegani jako stacje najlepsze jakościowe, albo przynajmniej zaliczane do najwyższej półki jakościowej - wyjaśnia Paweł Olechnowicz.
Spółka dąży do tego, aby średni poziom sprzedaży na stacji Lotosu dorównał najlepszym stacjom zachodnich koncernów. - Już teraz realizujemy sprzedaż powyżej średniej krajowej, a do końca roku osiągniemy poziom najlepszych sieci na rynku - mówi szef Lotosu.
Zastrzega jednocześnie, że działalność detaliczna jest dość nisko rentowna, dlatego Lotos zamierza rozwisjać się w tym segmencie "rozsądnie". - Nie myślimy na przykład o ekspansji zagranicznej, nie zależy nam też na większym udziale w rynku niż zakładane w strategii 10 proc. - mówi.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos: do końca roku sprzedaż na poziomie stacji zachodnich