PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Lotos liderem pod względem jakości obsługi na stacjach

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
18-03-2010 09:11

Sieć stacji paliw Lotos została doceniona w rankingu „Jakość Obsługi 2009”, który podsumowuje wyniki obserwacji dotyczących obsługi na stacjach paliw. W ciągu ostatniego roku sieć stacji Lotos wg konsumentów, blisko dwukrotnie poprawiła jakość obsługi i otrzymała pierwsze miejsce wśród ocenianych stacji m.in. za czas obsługi oraz kompetencje personelu.

Chociaż średni poziom obsługi klienta w Polsce w 2009 r. wyniósł zaledwie 1,76 pkt w skali od -5 do +5, na pochwałę zasługuje cała branża stacji paliw, która osiągnęła wyższy średni wynik wynoszący 2,53 pkt.
Na tym tle jeszcze lepiej prezentuje się sieć stacji paliw Lotos, która osiągnęła wyższy – od średniej krajowej oraz średniej branży – wynik w jakości obsługi wynoszący aż 3.06 pkt. Tym samym spółka utrzymała równie wysoki, podobny standard jakości obsługi mierzony w badaniu półrocznym. Jeszcze lepiej wyglądają aktualny ranking i pozycja sieci paliw Lotos na tle raportu jakości obsługi za 2008 r. W porównaniu do poprzedniego rankingu jakości obsługi sieci stacji paliw gdańskiego koncernu otrzymała blisko dwa razy lepsze oceny.

Z analizy raportu „Jakość Obsługi 2009 – Top 100” wynika, że konsumenci spośród wszystkich stacji paliw w Polsce, docenili Lotos przyznając pierwsze miejsce za organizację i czas obsługi, wiedzę i kompetencje personelu. Pozytywne opinie spływały również w zakresie zachowania i wyglądu personelu stacji paliw oraz wyglądu miejsca obsługi.

– Jednym z filarów misji Grupy Lotos jest właśnie taki rozwój firmy, aby przynosił satysfakcję klientom oraz zapewniał wykorzystanie potencjału pracowników. Pozycja lidera w rankingu branżowym jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwą stronę. – powiedział Paweł Lisowski, prezes zarządu spółki Lotos Paliwa. – Pierwsze miejsce jest tym bardziej cenne, że jakość naszej pracy oceniali sami klienci, dlatego bardzo dziękuję wszystkim pracownikom sieci stacji paliw Lotos za codzienną pracę, a klientom obiecuję, że nie spoczniemy na laurach i nadal będziemy starali się o ich wysoki poziom zadowolenia – dodał prezes Lisowski.

Priorytetem Lotos Paliwa jest efektywna reorganizacja segmentu sprzedaży detalicznej. Podstawowymi celami działań są zwiększenie konkurencyjności sieci, wzrost udziałów w rynku oraz dalsze podniesienie jakości świadczonych usług. W ramach realizowanej strategii rozwoju m.in. uruchomiono stacje ajencyjne, rozpoczęto sprzedaż paliw premium – Lotos Dynamic oraz zainaugurowano program premiowy – Lotos Navigator.

W rankingu „Jakość Obsługi 2009” wymieniono wszystkie firmy, dla których uzyskano wystarczającą liczbę danych, pozwalających na porównanie. Klasyfikacja bada jakość obsługi oczami klientów poszczególnych firm i instytucji. Każdy konsument po przejściu przez proces rejestracji na stronie www.jakoscobslugi.pl może zgłosić własną obserwację jakości obsługi, związaną z konkretnym zakupem bądź kontaktem z siecią sprzedaży i obsługi klienta, a jego ocena wpłynie na wynik całego rankingu.

Organizatorzy raportu zebrali oceny ok. 200 tys. klientów, którzy po wizycie w sklepie czy na stacji paliw dobrowolnie wypełniali ankietę o jakości obsługi. Obserwacje objęły ponad 100 branż.

NA GIEŁDZIE

Grupa Lotos SA [LTS]

kurs:

37.74 PLN -0.05 (-0.13%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


54 650 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP