Według danych jesiennej edycji badania Moto Scan 2010 liderem krajowego rynku olejów silnikowych, z udziałami sięgającymi 28,3%, jest marka Lotos. Na drugim miejscu z notowaniami niższymi o ponad 3 punkty procentowe znalazł się Mobil. W tyle z udziałami szacowanymi na 20% pozostał Castrol. Ww. badania wskazują, że w ubiegłym roku, co czwarty użytkownik samochodu osobowego mającego od 3 do 5 lat wybierał oleje Lotos, co daje tej marce pozycję lidera we wskazanym segmencie.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos lideren rynku olejów silnikowych wg. Moto Scan