Lotos: mniej stacji, większy udział w rynku

Lotos: mniej stacji, większy udział w rynku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Program rozwoju sieci detalicznej Grupy Lotos o nazwie Prosta został zmodyfikowany i nie przewiduje już rozbudowy sieci do 500 stacji, a jedynie osiągnięcie 10 proc. udziału w polskim rynku detalicznym - dowiedział się portal wnp.pl.

- Docelowo chcemy mieć sieć stacji liczącą w granicach 400 placówek, czyli pod względem liczby zbliżoną do obecnej - mówi prezes Grupy Lotos Paweł Olechnowicz.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lotos: mniej stacji, większy udział w rynku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!