Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Lotos Oil z ofertą dla niezależnych warsztatów

Autor: wnp.pl (PA)
02-03-2015 14:57
Lotos Oil z ofertą dla niezależnych warsztatów
fot. Paweł Pawłowski

Spółka Lotos Oil wprowadza do oferty cztery nowe oleje syntetyczne przeznaczone do samochodów pogwarancyjnych. Oferta o nazwie Lotos After Service to propozycja kierowana do blisko 20 tysięcy działających w Polsce warsztatów i serwisów niezależnych.

W ciągu roku 16 milionów polskich kierowców odwiedza wspomniane warsztaty ponad 32 miliony razy w celu dokonania przeglądu lub naprawy samochodu. Zdecydowana większość tego typu punktów wykonuje wszystkie rodzaje napraw, a zakres ich usług jest stale rozszerzany. Wymiana oleju należy do podstawowych elementów serwisu.
- Od dawna pracowaliśmy nad przygotowaniem komplementarnej oferty przygotowanej dla tego segmentu rynku - podkreśla Robert Bialik, prezes spółki Lotos Oil. Jak dodaje, rozszerzając linię olejów Lotos Synthetic, spółka podjęła decyzję o wycofaniu dotychczasowych produktów linii Lotos Traffic.

Według raportu „Branża motoryzacyjna w Polsce 2014” opracowanego przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych i opublikowanego pod koniec listopada 2014 roku, wartość rynku części i napraw w Polsce szacowana jest na 31 mld zł.

Autorzy raporty wyliczyli też, że na dziesięciu polskich kierowców tylko jeden korzysta z usług warsztatu autoryzowanego, pozostawiając w nim rocznie taką kwotę, jak odpowiednio ponad czterech kierowców korzystających z usług warsztatów niezależnych.

- Chcemy, aby oleje z grupy Lotos After Service stały się podstawowymi olejami pogwarancyjnymi na polskim - podkreśla Bartłomiej Indeka, dyrektor ds. handlowych Lotos Oil.

Z danych POPiHN wynika, że z roku na rok spada zapotrzebowanie na oleje mineralne na rzecz olejów syntetycznych i semisyntetycznych o wyższych parametrach smarnych. W 2013 roku udział olejów syntetycznych do samochodów osobowych wzrósł o 3 punkty procentowe do 45 procent udziału w rynku. Za 2014 rok nie ma jeszcze pełnych danych, ale już dostępne wyliczenia cząstkowe wskazują na utrzymanie tej tendencji.

- Wprowadzenie programu Lotos After Service to kolejny element przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii budowania silnej pozycji nowoczesnych, wysokojakościowych olejów silnikowych Lotos - podsumowuje prezes Robert Bialik.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 570 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP