Prezes Grupy Lotos Paweł Olechnowicz potwierdził, że celem spółki na ten rok w segmencie detalicznym jest powiększenie sieci stacji Optima do 100 placówek. - Jestem pewien, że jest to w naszym zasięgu - powiedział prezes Lotosu.
Informację o wielu zainteresowanych przystąpieniem do nowej sieci Lotosu wśród niezależnych właścicieli stacji potwierdzała wcześniej Halina Pupacz, prezes Polskiej Izby Paliw Płynnych.
Sieć Lotos Optima wystartowała w lipcu ubiegłego roku, kiedy to miało miejsce otwarcie trzech pierwszych stacji w Warszawie. Już wówczas szefostwo Lotosu informowało, że celem na 2011 rok jest uruchomienie 50 stacji z tym logo. Cel udało się zrealizować i kolejnym krokiem ma być podwojenie liczby stacji do końca 2012 roku.
Optima miała być odpowiedzią Lotosu na rosnące zainteresowanie klientów tzw. segmentem ekonomicznym rynku paliw. Główna idea sieci Optima przewiduje maksymalne uproszczenie oferty stacji i ograniczenie jej do podstawowych gatunków paliw a także najczęściej kupowanych artykułów spożywczych. W zamian za to kierowcy mają możliwość kupienia paliwa o kilka groszy taniej niż na stacjach segmentu premium.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos Optima nie narzeka na brak partnerów