Grupa Lotos powiększyła sieć stacji Lotos Premium o dwie placówki. Obie prezentują się już w nowej wizualizacji.
Do sieci premium dołączyła też stacja w Wolbórzu usytuowana między Piotrkowem Trybunalskim a Tomaszowem Mazowieckim. Jest to placówka franczyzowa. Jej oferta paliw i kart jest taka sama jak nowej stacji premium w Koziegłowach.
Zmianę wizualizacji stacji Lotos Premium pomorska grupa rozpoczęła wiosną tego roku. Na razie nowy wygląd ma kilka placówek tej sieci. Docelowo jednak wszystkie stacje premium Lotosu w liczbie 316 otrzymają nową szatę. Grupa Lotos nie określiła kiedy zakończy się proces rebrandingu. Wiadomo natomiast, że fundusze na zmianę wyglądu stacji premium pochodzić będą z puli przeznaczonej na rozwój segmentu handlowego, której wysokość w planie biznesowym Lotosu na lata 2011 – 2015 ustalono ogółem na 1 mld zł.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos otwiera stacje premium w nowej wizualizacji