10-procentowy wzrost sprzedaży pozapaliwowej zanotowała w I półroczu 2009 spółka Lotos Paliwa. Wynik ten, liczony rok do roku, udało się osiągnąć na 142 stacjach paliw. Największe wzrosty odnotowano w kategoriach napoje gazowane i niegazowane oraz napoje energetyczne.
Nie gorszy wynik spółka Lotos Paliwa wypracowała w segmencie sprzedaży paliw. Tylko w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2009 r. sprzedaż paliw na stacjach własnych koncernu wzrosła o ponad 21 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.
- Za wysokim wynikiem stoi przede wszystkim znaczny wzrost sprzedaży oleju napędowego w tym okresie, który wyniósł ponad 30 proc. - wyjaśnia Hanka Krzyżańska, prezes firmy. - Był to przede wszystkim efekt malejącego importu paliw do naszego kraju.
Aktualnie w sieci Lotosu funkcjonuje łącznie 319 stacji. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos Paliwa: wpływy nie tylko ze sprzedaży paliw