Grupa Lotos rozpoczęła kolejną promocję paliw premium marki Dynamic, które stanowią już ponad 10 proc. wszystkich paliw sprzedawanych na stacjach gdańskiej sieci.
Udział paliw Dynamic w sprzedaży stacji Lotosu wynosi już kilkanaście proc. i wciąż dynamicznie rośnie. Zdaniem ekspertów wynika to po części z faktu, że to wciąż nowość na rynku, która nie zdążyła jeszcze kierowcom spowszednieć, jak paliwa premium innych sieci.
Częściowo jest to jednak rezultatem intensywnych akcji promocyjnych, prowadzonych przez Lotos. W nowej promocji można wygrać samochód lub wyjazd na tor wyścigowy.
W spółce Lotos Paliwa przyznają także, że do popularności paliw premium przyczynia się także sukces programu lojalnościowego o nazwie Navigator, który za tankowanie paliw premium przyznaje więcej punktów niż za tradycyjne paliwa.
- Przez cały lipiec za zakup paliw Dynamic naliczane są dodatkowe punkty w programie Navigator. Obecnie aż trzy, a nie jak dotychczas punkty otrzyma kierowca, który zatankuje 10 litrów Dynamica - informuje Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu spółki Lotos Paliwa.