O 62 proc. wzrósł w pierwszym półroczu 2009 wolumen paliw sprzedanych przez Lotos Paliwa, spółkę Grupy Lotos, klientom flotowym w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - poinformował we wtorek rzecznik Grupy Lotos Marcin Zachowicz.
Rzecznik powiedział, że karty Lotos Biznes honorowane są w sieci 233 stacji spółki Lotos Paliwa. Z kolei karty Lotos/Esso, służące do tankowań międzynarodowych, które Lotos Paliwa wydaje wspólnie z ExxonMobil, funkcjonują w sieci około 13 tysięcy stacji Esso i Shell w całej Europie. Kierowcom używającym kart Lotos/Esso przysługuje między innymi zwrot zagranicznego podatku VAT.
"Nie ma minimalnej liczby aut, które musi posiadać firma by przystąpić do programu flotowego Lotos Biznes, jednak miesięczne zakupy paliw muszą być na poziomie nie mniejszym niż tysiąc litrów" - powiedział kierownik działu klienta biznesowego Lotos Paliw Mariusz Kordecki.
Program flotowy, pod nazwą Lotos Biznes, wprowadzono na rynek we wrześniu 2005 roku.
Lotos Paliwa odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotos. W sieci funkcjonuje łącznie 320 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos rośnie