Spółka Lotos Serwis sfinalizowała z dniem 3 listopada br. sprzedaż oddziałów południowych w Czechowicach i Jaśle firmie Apex-Elzar. Pracownicy przejmowanych oddziałów uzyskali dwuletnie gwarancje zatrudnienia.
Powodem sprzedaży i pozyskania nowego właściciela dla południowych oddziałów Lotos Serwis była zmiana struktury działania grupy kapitałowej Lotos wynikająca ze strategii długoterminowego rozwoju całego koncernu. Warunkiem kluczowym dla przeprowadzenia tej transakcji było zagwarantowanie pracownikom Lotos Serwis miejsc pracy i takich warunków, jakie mieli dotychczas. Przeprowadzony został cykl spotkań i konsultacji ze wszystkimi grupami pracowników, w celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z planowaną zmianą. W oddziale Lotos Serwis w Jaśle pracowały 83 osoby, natomiast w oddziale w Czechowicach - 80 osób.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos Serwis sprzedał oddziały w Jaśle i Czechowicach