PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Lotos stawia na promocję paliw Dynamic

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
03-11-2008 14:33

Grupa Lotos rozpoczęła kampanię wizerunkową paliw premium Dynamic, której pierwszym i najważniejszym elementem jest telewizyjny spot reklamowy, który będzie się pojawiał przez cały listopad w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych.

- Dynamica wprowadziliśmy do sprzedaży niecały rok temu, a już dziś znajomość tej marki wśród klientów danej stacji jest porównywalna ze znajomością paliw BP Ulitmate czy Statoil Suprema, które na rynku obecne są już kilka lat - mówi Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu spółki Lotos Paliwa.
Według badań Pentora paliwa Dynamic rozpoznawalne są przez 37 proc. klientów. Dla porównania rozpoznawalność paliw Ulitamte wynosi 38 proc., a Suprema 31proc. Z badań tych wynika również, że klienci stacji Lotos chętniej kupują dostępne na nich paliwa markowe niż klienci BP czy Statoil.

Dodatkowym atutem zakupu paliw Dynamic, oprócz ich podwyższonej jakości, jest możliwość otrzymania dodatkowych punktów w systemie lojalnościowym Navigator, który również cieszy się ciągle rosnącą popularnością na stacjach Lotosu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 504 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 330 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP