PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Maleje udział stacji paliw w sprzedaży najważniejszych kategorii FMCG

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
01-09-2009 09:49

Od pewnego czasu dostrzegany jest spadek znaczenia kanału , jakim są stacje paliw w całości sprzedaży poszczególnych kategorii. W coraz większym stopniu dotyczy to także produktów uważanych dotychczas za typowo „stacyjne”.

Z danych firmy Nielsen wynika, że o znaczącym udziale stacji paliw w sprzedaży możemy mówić jedynie w przypadku czterech kategorii, spośród których tylko dwie to kategorie spożywcze. Mowa tutaj o kawie mrożonej oraz napojach energetycznych. W przypadku pierwszej z nich udział kanału stacji paliw wynosi 32,7 proc. Zaś drugiej – 17,8 proc. (dane za okres od sierpnia 2008 do lipca 2009). Co jednak znamienne obie te kategorie zanotowały znaczący spadek w porównaniu do roku ubiegłego – napoje energetyczne o 2,5 proc. Zaś kawa mrożona aż o 14 proc.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 061 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP