XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Marka Dynamic zwiększa rozpoznawalność

Marka Dynamic zwiększa rozpoznawalność
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po niespełna roku obecności na rynku, paliwo premium Grupy Lotos o marce Dynamic jest na rynku równie rozpoznawalne jak konkurencyjna marka paliw premium Ultimate, oferowana od kilku lat na stacjach BP.

- Paliwa Dynamic wprowadziliśmy do sprzedaży niecały rok temu, a już dziś znajomość tej marki wśród klientów danej stacji jest porównywalna ze znajomością paliw BP Ulitmate, czy Statoil Suprema, które na rynku obecne są od kilku lat - mówi Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu spółki Lotos Paliwa.

Według najświeższych badań Pentora paliwa Dynamic rozpoznawalne są przez 37 proc. klientów. Dla porównania rozpoznawalność paliw Ulitamte wynosi 38 proc., a Suprema 31 proc. Z badań tych wynika również, że klienci stacji Lotos znacznie chętniej kupują dostępne na nich paliwa markowe niż klienci BP czy Statoil.

- Na listopad zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową Dynamica - informuje Przemysław Rybka, szef projektu paliwowego spółki Lotos Paliwa. Ma ona dodatkowo zwiększyć świadomość marki wśród polskich kierowców.

- To szczęśliwy rok dla Dynamica. Nie tylko udało nam się z powodzeniem wprowadzić to paliwo na bardzo konkurencyjny rynek, to jeszcze odnotowujemy ciągły wzrost jego sprzedaży - podkreśla Hanka Krzyżańska, prezes Lotosu Paliwa.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Marka Dynamic zwiększa rozpoznawalność

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!