Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Marka Dynamic zwiększa rozpoznawalność

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
27-10-2008 12:29

Po niespełna roku obecności na rynku, paliwo premium Grupy Lotos o marce Dynamic jest na rynku równie rozpoznawalne jak konkurencyjna marka paliw premium Ultimate, oferowana od kilku lat na stacjach BP.

- Paliwa Dynamic wprowadziliśmy do sprzedaży niecały rok temu, a już dziś znajomość tej marki wśród klientów danej stacji jest porównywalna ze znajomością paliw BP Ulitmate, czy Statoil Suprema, które na rynku obecne są od kilku lat - mówi Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu spółki Lotos Paliwa.
Według najświeższych badań Pentora paliwa Dynamic rozpoznawalne są przez 37 proc. klientów. Dla porównania rozpoznawalność paliw Ulitamte wynosi 38 proc., a Suprema 31 proc. Z badań tych wynika również, że klienci stacji Lotos znacznie chętniej kupują dostępne na nich paliwa markowe niż klienci BP czy Statoil.

- Na listopad zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową Dynamica - informuje Przemysław Rybka, szef projektu paliwowego spółki Lotos Paliwa. Ma ona dodatkowo zwiększyć świadomość marki wśród polskich kierowców.

- To szczęśliwy rok dla Dynamica. Nie tylko udało nam się z powodzeniem wprowadzić to paliwo na bardzo konkurencyjny rynek, to jeszcze odnotowujemy ciągły wzrost jego sprzedaży - podkreśla Hanka Krzyżańska, prezes Lotosu Paliwa.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP