Po niespełna roku obecności na rynku, paliwo premium Grupy Lotos o marce Dynamic jest na rynku równie rozpoznawalne jak konkurencyjna marka paliw premium Ultimate, oferowana od kilku lat na stacjach BP.
Według najświeższych badań Pentora paliwa Dynamic rozpoznawalne są przez 37 proc. klientów. Dla porównania rozpoznawalność paliw Ulitamte wynosi 38 proc., a Suprema 31 proc. Z badań tych wynika również, że klienci stacji Lotos znacznie chętniej kupują dostępne na nich paliwa markowe niż klienci BP czy Statoil.
- Na listopad zaplanowaliśmy kampanię wizerunkową Dynamica - informuje Przemysław Rybka, szef projektu paliwowego spółki Lotos Paliwa. Ma ona dodatkowo zwiększyć świadomość marki wśród polskich kierowców.
- To szczęśliwy rok dla Dynamica. Nie tylko udało nam się z powodzeniem wprowadzić to paliwo na bardzo konkurencyjny rynek, to jeszcze odnotowujemy ciągły wzrost jego sprzedaży - podkreśla Hanka Krzyżańska, prezes Lotosu Paliwa.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Marka Dynamic zwiększa rozpoznawalność