Jak przyznał dyrektor generalny Slovnaft Czechy Attila Dsupin, spółka przygotowuje się do kolejnych akwizycji. W jej planach jest zwiększenie udziału w rynku sprzedaży paliw z obecnych 10 do 15 proc.
Teraz spółka chce jak najlepiej wykorzystać przejecie. - Rozważamy kilka możliwości m.in. połączenia wszystkich stacji paliw pod jedną marką. W grę wchodzi także działanie pod kilkoma nazwami - powiedział Dsupin. Spółka zastanawia się także co zrobić z programem lojalnościowym.
Decyzje MOL-a są kluczowe dla czeskiego rynku paliw. Ten według branżowych analiz jest bowiem jednym z najtrudniejszych w Europie. Co więcej Czechy są krajem o największej liczbie stacji benzynowych w Europie na 100 tys. samochodów. Odbija się to na marżach. Według obecnych analiz marże ze sprzedaży benzyny i oleju napędowego wynoszą obecnie około pięciu procent.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: MOL będzie rozpychał się na rynku czeskim, uderzy w Orlen?