Moya: nawet 40 proc. wzrost sprzedaży po przystąpieniu do sieci

Moya: nawet 40 proc. wzrost sprzedaży po przystąpieniu do sieci
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Przystąpienie do sieci franczyzowej takiej, jak Moya może zaowocować znaczącym skokiem przychodów. - Po roku działania jedna z naszych stacji zanotowała między 30 a 40 proc. wzrostu sprzedaży. Dla kilku kolejnych stacji ten wskaźnik wahał się między 20 a 30 proc. - mówi Paweł Grzywaczewski, wiceprezes spółki Anwim zarządzającej siecią Moya.

Kiedy powstała pierwsza stacja w tzw. pełnym brandzie i czy można już powiedzieć coś więcej o wynikach od czasu przystąpienia do sieci?
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!