PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Na co dzień i od święta

Autor: POLSKA IZBA PALIW PŁYNNYCH
16-03-2014 13:53 |  aktualizacja: 16-03-2014 11:50

Wprowadzony przez koncerny format sklepu convenience sprawdza się na co dzień, ale obroty najbardziej wzrastają w okresie świąt. Czego nie powinno zabraknąć, aby kierowca nie pojechał ulicę dalej w celu świątecznego zaopatrzenia domu?

Dni wolne od pracy, zwłaszcza świąteczne, kiedy ustawowo zamknięte są placówki handlowe, dla sklepów przy stacjach paliw są jednym z ważniejszych okresów. W jaki sposób zarządzać ich logistyką, aby zaspokoić zwiększające się w tym okresie potrzeby klientów? Zwłaszcza w kategorii produktów spożywczych, jako że zwiększona liczba promocji, a także popyt na produkty wysokomarżowe są charakterystyczne dla tego segmentu. Niekiedy sprzedaż wzrasta wtedy nawet ośmiokrotnie.
Stacje sieciowe stawiają na kompleksowe, globalne rozwiązania - np. BP i Havi Logistic. Marki własne OTC na stacje BP wprowadza z kolei Abpol. - Dzięki obecności naszych produktów w sieci BP możemy liczyć nie tylko na zwiększenie obrotów, ale również korzyści marketingowe, m.in. dzięki ekspozycji w prestiżowym kanale sprzedaży - komentuje Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol. Czy w dziedzinie rozwiązań logistycznych stacje niezależne mogą tu konkurować? Pewnym rozwiązaniem mogą być...

...grupy zakupowe

- W 2013 r. powstał ostateczny schemat organizacyjny Grupy Delfin. Nad elastycznymi mechanizmami współpracy czuwa Agencja Solidarni w Biznesie. Każdy partner swobodnie wybiera odpowiadające mu rozwiązania - mówi Marek Pietrzak, szef Stowarzyszenia Niezależnych Operatorów Stacji Paliw, które obecnie oferuje swoim członkom taką właśnie formę nabywania paliw z importu. Intensywnie jednak poszukiwane są nowe rozwiązania w ramach grup zakupowych. - Szukamy hurtowni bądź producentów całej gamy produktów - mówi Pietrzak.

Dobra cena na produkty spożywcze, zwłaszcza stanowiące nagrody w sieciowych promocjach (np. puszki z napojami) są za to bardzo istotne dla właścicieli stacji działających w ramach współpracy franczyzowej z koncernami - zwraca uwagę Artur Kandarian, szef Sekcji Stacji Franczyzowych PKN Orlen przy Polskiej Izbie Paliw Płynnych, która pracuje nad grupą zakupową stacji DOFO w obszarze asortymentu pozapaliwowego.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


37 544 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP