Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Navigator poprawi sprzedaż stacji Lotosu?

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
08-02-2008 10:10
Navigator poprawi sprzedaż stacji Lotosu?
Fot. Grupa Lotos

Grupa Lotos liczy na wyraźne zwiększenie sprzedaży paliw na stacjach pod marką Lotos, dzięki wprowadzonemu z początkiem tego miesiąca programowi lojalnościowemu Lotos Navigator.

- Efektywność naszych stacji już i tak poprawiła się znacząco w ostatnim czasie, bo wprowadzenie programu lojalnościowego to trzeci krok służący optymalizacji działalności detalicznej, po przekazaniu stacji własnych w zarządzanie dotychczasowym kierownikom stacji jako ajentom, a także po wprowadzeniu na rynek świetnie przyjętych paliw premium pod marką Dynamic - mówi Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy GL.
Przed wprowadzeniem programu lojalnościowego z pełnego zdarzenia na stacjach Lotosu przeprowadzony został krótki, bo trzymiesięczny program pilotażowy, polegający na zbieraniu przez kierowców specjalnych naklejek, których odpowiednia liczba upoważniała do odebrania nagrody.

- Już dzięki temu prostemu programowi pilotażowemu zanotowaliśmy wyraźny wzrost sprzedaży na stacjach, podczas gdy koszt wprowadzenia tego programu wcale nie był wyższy od dotychczas przez nas stosowanych kart rabatowych - mówi Mariusz Machajewski, wiceprezes spółki ds. ekonomiczno-finansowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 682 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP