PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Navigator poprawi sprzedaż stacji Lotosu?

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
08-02-2008 10:10
Navigator poprawi sprzedaż stacji Lotosu?
Fot. Grupa Lotos

Grupa Lotos liczy na wyraźne zwiększenie sprzedaży paliw na stacjach pod marką Lotos, dzięki wprowadzonemu z początkiem tego miesiąca programowi lojalnościowemu Lotos Navigator.

- Efektywność naszych stacji już i tak poprawiła się znacząco w ostatnim czasie, bo wprowadzenie programu lojalnościowego to trzeci krok służący optymalizacji działalności detalicznej, po przekazaniu stacji własnych w zarządzanie dotychczasowym kierownikom stacji jako ajentom, a także po wprowadzeniu na rynek świetnie przyjętych paliw premium pod marką Dynamic - mówi Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy GL.
Przed wprowadzeniem programu lojalnościowego z pełnego zdarzenia na stacjach Lotosu przeprowadzony został krótki, bo trzymiesięczny program pilotażowy, polegający na zbieraniu przez kierowców specjalnych naklejek, których odpowiednia liczba upoważniała do odebrania nagrody.

- Już dzięki temu prostemu programowi pilotażowemu zanotowaliśmy wyraźny wzrost sprzedaży na stacjach, podczas gdy koszt wprowadzenia tego programu wcale nie był wyższy od dotychczas przez nas stosowanych kart rabatowych - mówi Mariusz Machajewski, wiceprezes spółki ds. ekonomiczno-finansowych.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


54 979 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP