PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowa koncepcja gastronomii na stacjach Orlen

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
08-03-2017 13:31
Nowa koncepcja gastronomii na stacjach Orlen
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

W 2017 roku na około 130 stacjach sieci Orlen pojawią się nowe, innowacyjne koncepty stop.cafe i O!Shop, na które złoży się rozbudowana oferta kącików kawowych i sklepu „convenience”.

Wprowadzenie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii, architektury oraz pozostałej oferty dostępnej na stacji podyktowane jest ewolucją potrzeb konsumentów, rosnącą świadomością kulinarną i wymaganiami estetycznymi. Zgodnie z założeniami zaktualizowanej pod koniec ubiegłego roku strategii dla segmentu detalicznego, PKN Orlen planuje intensywny rozwój formatów, które dotąd dostępne były w ponad 50 pilotażowych lokalizacjach na terenie całego kraju.
Oferta stop.cafe charakteryzuje się m.in. wysokiej jakości kawą, własną recepturą pieczywa wypiekanego na miejscu, obecnością półproduktów mięsnych i sosów oraz świeżych dodatków warzywnych. Przewagą nad konkurencją mają być także potrawy przygotowywane z surowców bez dodatku glutaminianów i fosforanów. Menu stop.cafe jest także sukcesywnie poszerzane o koktajle i soki.

Stacje restauracyjne poza pełną ofertą przekąsek i napojów dostępnych w podstawowym formacie nowego konceptu uzupełnione są o szeroką ofertę śniadań oraz dań obiadowych, zupy, makarony również w formie zapiekanej oraz naleśniki na słono i na słodko. Przygotowanie i wykończenie jedzenia na oczach gości oraz pełne gotowanie w otwartej kuchni wybranych dań ma podkreślać ich jakość.

- Blisko 10 lat obecności Stop Cafe na rynku polskim pozwoliło nam zbudować silną markę gastronomiczną, która właśnie przyjmuje nowy wymiar. Po raz kolejny udaje nam się wyznaczać trendy w zakresie kompleksowej oferty gastronomicznej, dostosowanej do potrzeb zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych klientów stacji paliw, którzy z coraz większą uwagą podchodzą do kwestii jakości odżywania - podkreśla Krzysztof Łagowski, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej w PKN Orlen.

Architektura wnętrza stop.cafe utrzymana jest w nowoczesnym, naturalnym wzornictwie z wykorzystaniem najnowszych trendów w projektowaniu graficznym.

Uzupełnieniem oferty gastronomicznej jest sklep O!Shop, który ma być miejscem na szybkie i wygodne zakupy dedykowane klientom, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów i usług. Charakterystyczne dla tego konceptu są produkty typu  Ready-To-Eat, np. przekąski owocowe i warzywne, oryginalne desery oraz Ready-To-Serve czyli dania gotowe lub półprodukty przygotowane do konsumpcji w domu lub w biurze.

- Marka O!Shop to nasza odpowiedź na zmieniające się wzorce konsumpcyjne oparte na potrzebie bliskości, wygody i szybkości zakupów. W ofercie sklepu znajdują się zarówno towary codziennego użytku, jak również dostosowana do potrzeb klienta oferta gastronomiczna - dodaje dyrektor Łagowski.

Pierwsze stacje paliw z formatami stop.cafe i O!Shop, które jako pilotażowe pojawiły się w sieci PKN Orlen, już zyskały rzeszę zwolenników. Koncept jest również rozwijany na rynku czeskim i litewskim.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

  • Warszawa, 5 grudnia 2017

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 343 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

794 350 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP