×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

Rafał Droździak nowym dyrektorem w Circle K Polska

  • Anna Trojanowska
    AT
    Opublikowano: 14 gru 2017 10:04

Rafał Droździak, który dotychczas zajmował stanowisko starszego kierownika ds. produktów paliwowych w Circle K Polska, został nowym dyrektorem ds. marketingu i komunikacji. Zastąpił na tym stanowisku Mirosława Caputę, który od tej pory będzie pełnił obowiązki dyrektora ds. sprzedaży i działalności operacyjnej.

Rafał Droździak nowym dyrektorem w Circle K Polska
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022

– Przejmuję obowiązki dyrektora marketingu i komunikacji w momencie, w którym już ponad połowa naszych stacji funkcjonuje w Polsce pod nową nazwą. Zmiana nazwy to bardzo ważny moment w historii naszej firmy, który chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K funkcjonuje z dużym powodzeniem już od wielu lat. Możemy zapewnić, że pod nową marką oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość, do której polscy kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić – mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Circle K Polska.

Rafał Droździak jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i posiada ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. W firmie Circle K pracuje od 2006 r. Przez ponad 10 lat swojej kariery w spółce pełnił m. in. obowiązki starszego kierownika ds. produktów paliwowych, odpowiadając za opracowywanie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów jak np. paliwa miles czy milesPlus. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Bayer HealthCare czy Colgate-Palmolive.

Trwający obecnie proces zmiany marki na Circle K obejmie całą sieć ponad 350 stacji paliw w Polsce. W tej chwili ponad połowa z nich funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo globalnej marki działającej w obszarze handlu detalicznego i paliw widnieje już m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu i na Górnym Śląsku. Zakończenie procesu zmiany marki planowane jest na koniec marca 2018 r.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na ofertę produktową sieci oraz na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.

Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., firma Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU
Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Rafał Droździak nowym dyrektorem w Circle K Polska
  • ewa 2019-01-17 19:30:10

    Wydaje mi się, że do reklamy telewizyjnej należałoby zatrudnić Anglika, który poprawnie wymówiłby słowo "circle". To kosztowałoby grosze, a nie kompromitowało waszej marki

  • Jo 2017-12-15 21:47:05

    o matko co za ważne wieści -:) teraz wszystkie giełdy w górę albo w dół :-)

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl