Nowy element w strategii PKN Orlen na lata 2014-2017, nad której aktualizacją właśnie trwają prace, to większa otwartość na innowacje - poinformował Wojciech Jasiński, prezes płockiego koncernu.
- Chodzi zarówno o innowacyjne produkty, jak i na przykład kanały sprzedaży. Chcemy po prostu być bardziej otwarci na innowacje, dać szansę na to, żeby takie innowacyjne pomysły się przebijały i były realizowane - wyjaśnia. Zapewnił, że takie wyzwania stoją obecnie przed spółką w kontekście zmian na światowym i europejskim rynku.
Według niego zarząd nie przyjął dokładnego harmonogramu prac nad aktualizacją strategii, nie wiadomo zatem dokładnie kiedy ów dokument ujrzy światło dzienne. Wiadomo natomiast, że nowa wersja strategii Orlenu na pewno nie zostanie opublikowana później niż w drugiej połowie 2016 roku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Orlen chce być bardziej innowacyjny