Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Orlen chce stawiać na polskie produkty

Autor: wnp.pl (PA)
12-02-2018 13:38 |  aktualizacja: 12-02-2018 14:34
Orlen chce stawiać na polskie produkty

Stacja premium PKN Orlen

Fot. mat. prasowe

PKN Orlen, w ramach prowadzonej działalności biznesowej, dostrzega olbrzymi potencjał produktów pochodzących od polskich producentów. Dlatego, jako polski narodowy koncern, zamierza zintensyfikować strategiczne relacje i bieżącą współpracę z krajowymi dostawcami – poinformował płocki koncern w komunikacie.

  • PKN Orlen zapowiedział wsparcie polskich producentów żywności w ramach programu Spiżarnia Regionów.
  • Obecnie pilotażowo uczestniczy w nim prawie 400 stacji Orlen w Polsce.
  • Koncern dostrzega potencjał rozszerzenia programu na kolejne 150-200 wyselekcjonowanych stacji.
Orlen przekonuje, że polską żywność charakteryzuje wysoka jakość, szczególnie doceniana przez klientów, co potwierdza duży sukces pilotażowego projektu PKN Orlen Spiżarnia Regionów, zainicjowanego jeszcze we wrześniu 2017 r. Obecnie do dyspozycji klientów pozostaje ponad 70 produktów regionalnych od 23 polskich rolników i przedsiębiorców na blisko 400 stacjach paliw w czterech województwach. Produkty wchodzące w skład oferty mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał. Projekt jest realizowany we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego.

Czytaj też PKN Orlen chce sprzedawać cukierki krówki pod własną marką.

- Wykorzystując pozycję naszej firmy i sieć dystrybucji, którą dysponujemy, chcemy realnie przyczynić się do rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Narzędzie już mamy, a naszą pomoc dla lokalnych producentów deklarujemy w całym łańcuchu – od organizacji zaopatrzenia przez dostawy. Traktujemy to jako wyraz społecznej odpowiedzialności realizowanej poprzez wsparcie dla mniejszych, rodzinnych firm. Liczymy, że ten potencjał dostrzegą również inne firmy i lokalne, wytwarzane tradycyjnymi metodami produkty o unikalnych walorach smakowych będą dostępne dla jeszcze większej grupy konsumentów - komentuje Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen.

Spółka dostrzega potencjał do rozszerzenia oferty programu Spiżarnia Regionów na kolejne 150-200 wyselekcjonowanych stacji. Obecnie trwają przygotowania, aby projekt mógł zostać wdrożony wiosną tego roku.

Czytaj również PKN Orlen chce sprzedawać napój energetyzujący własnej marki.

PKN Orlen stawia również na dynamiczny rozwój marek własnych, które produkowane są przez lokalnych producentów i w dużej części mają zastąpić zagraniczne produkty. Pierwszą kategorią, którą firma wprowadziła do sprzedaży na stacjach paliw pod marką własną, była woda źródlana O!. Obecnie w ofercie dostępne są również czekolada i chipsy. Zakładana jest intensyfikacja rozwoju marek własnych i rozszerzenie ich o soki, napoje, krówki czy batony.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

32 526 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

727 008 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 958 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP