Prezes PKN Orlen Jacek Krawiec zdradził, że docelowo sieć detaliczna ma składać się tylko z dwóch brandów stacyjnych - Orlen i Star. - W tej chwili mamy na wszystkich rynkach łącznie aż siedem różnych brandów. Docelowo chcemy tą liczbę zredukować do dwóch marek - Orlen i znanej z rynku niemieckiego Star - powiedział dziennikarzom prezes PKN-u.
- W tej chwili planujemy wprowadzenie testowo na rynek czeski marki Orlen. Jeśli projekt się powiedzie ta marka pojawi się tam w szerszym zakresie. Z kolei brand ekonomiczny na wszystkich naszych rynkach będzie działać pod logo Star. Oznacza to także zastąpienie tą marką sieci Bliska - potwierdził prezes Orlenu. W tej chwili nie wiadomo jednak jak długo może potrwać cały proces unifikacji marek stacyjnych Orlenu.
W tej chwili Orlen dysponuje siecią około 1900 stacji w Polsce, 570 w Niemczech, 330 w Czechach i ponad 30 na Litwie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Orlen: docelowo tylko dwa brandy - Orlen i Star