Program integracji czeskiego Unipetrolu z PKN Orlen, o nazwie Partnership, zrealizowany zostanie rok wcześniej niż początkowo zakładano - poinformował prezes płockiej spółki Piotr Kownacki.
Zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami, realizacja tego programu przewidziana była na koniec 2008 roku, co oznacza, że pełną integrację z Orlenem Unipetrolowi uda się uzyskać rok przed zakładanym terminem.
Prezes Kownacki informuje również, że zgodnie z harmonogramem przebiega proces rebrandingu czeskich stacji Unipetrolu - sieci Benzina, które podobnie jak w Polsce dzielone są na dwa brandy. - Nowy wygląd uzyskało już 129 czeskich stacji Benzina - mówi szef Orlenu.
Wolumen sprzedaży detalicznej w sieci Benzina wzrósł w trzecim kwartale 2007 r. o n iemal 10 proc., ze 150 do 165 mln litrów, i to pomimo spadku liczby stacji tej sieci o 4 proc., z 332 do 319 placówek.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Orlen finalizuje program Partnership w Czechach