Orlen i Lotos w gronie Superbrands

Orlen i Lotos w gronie Superbrands
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Marka PKN Orlen po raz trzeci otrzymała tytuł Superbrand Polska w kategorii marek konsumenckich, natomiast marka Lotos po raz pierwszy uhonorowana została tytułem Business Superbrand za 2007 rok.

Wyróżnienie Superbrand Polska, przeznaczone dla najsilniejszych marek konsumenckich, przyznawane jest od 13 lat w ponad 80 krajach, a od trzech lat także w Polsce.

Z kolei konkurs na marki biznesowe Business Superbrands odbył się w naszym kraju po raz pierwszy. Oprócz Lotosu wśród 20 laureatów znalazły się mi.n. PGNiG oraz Ciech.

Superbrands to projekt, który ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych, oraz rozpowszechniać ideę "brandingu" na świecie.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Orlen i Lotos w gronie Superbrands

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!