PKN Orlen po raz kolejny zdobył Złoty Laur Klienta w kategorii stacje paliw, w badaniach popularności produktów i usług na krajowym rynku, przeprowadzonych przez "Przegląd Gospodarczy". Na drugim mijescu uplasowały się stacje marki Lotos.
gospodarstw domowych metodą ankiet telefonicznych. Istotnym elementem było również głosowanie czytelników w systemie elektronicznym.
W ubiegłorocznej edycji rankingu również na pierwszym miejscu był Orlen, ale wyprzedzał stacje koncernów zagranicznych: Statoil oraz BP. Tym razem po raz pierwszy w rankingu uwzględniona została Grupa Lotos.
Gdański koncern buduje wizerunek marki Lotos w oparciu o jednolite standardy funkcjonujące na zarządzanych stacjach. - Koncentrujemy się przede wszystkim na optymalizacji działania stacji
funkcjonujących w sieci oraz przekształceniu patronackiego modelu współpracy w system partnerstwa handlowego "Rodzina Lotos" - czytamy w komunikacie spółki.
W sieci Lotosu funkcjonuje obecnie 370 stacji, z czego 131 to obiekty własne koncernu, w tym 63 to placówki funkcjonujące w oparciu o system ajencyjny, 60 stacji partnerskich oraz
179 patronackich.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Orlen i Lotos z Laurami Klienta