Orlen nagrodzony za markę Stop Cafe

Orlen nagrodzony za markę Stop Cafe
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Kampania Stop Cafe została nagrodzona w polskiej edycji jednego z najważniejszych konkursów marketingowych na świecie - EFFIE 2010. Srebrna statuetka EFFIE Awards została przyznana PKN Orlen za najbardziej efektywny program komunikacji w kategorii Retail.

Główny przekaz kampanii promującej markę Stop Cafe bazował na wyjątkowym smaku i aromacie kawy oferowanej w kawiarenkach przy stacjach ORLEN. W komunikacji zwracano uwagę na wysoką jakość kawy przygotowywanej z najlepszych ziaren w najwyższej jakości ekspresach. Podkreślano również, że kawa oferowana w Stop Cafe posiada certyfikat Fair Trade.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!