PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Orlen nagrodzony za markę Stop Cafe

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
27-10-2010 11:57
Orlen nagrodzony za markę Stop Cafe

Kampania Stop Cafe została nagrodzona w polskiej edycji jednego z najważniejszych konkursów marketingowych na świecie - EFFIE 2010. Srebrna statuetka EFFIE Awards została przyznana PKN Orlen za najbardziej efektywny program komunikacji w kategorii Retail.

Główny przekaz kampanii promującej markę Stop Cafe bazował na wyjątkowym smaku i aromacie kawy oferowanej w kawiarenkach przy stacjach ORLEN. W komunikacji zwracano uwagę na wysoką jakość kawy przygotowywanej z najlepszych ziaren w najwyższej jakości ekspresach. Podkreślano również, że kawa oferowana w Stop Cafe posiada certyfikat Fair Trade.
Kampania Stop Cafe została zrealizowana w I kwartale 2009 r. W ramach promocji „Zapraszamy - My stawiamy” zakupy produktów oraz usług pozapaliwowych były premiowane kubkiem aromatycznej kawy. Komunikację akcji promocyjnej wsparto kampanią medialną z wykorzystaniem reklamy telewizyjnej i spotów radiowych, a także ogłoszeń prasowych i billboardów. Użyto także niestandardowych nośników reklamowych – w 12 miastach Polski jeździły taksówki, które na dachu miały przymocowany wielki kubek kawy, zaś do dyspozycji klientów oddany został nowoczesny serwis internetowy www.stopcafe.pl.

Nagroda EFFIE oraz wyniki kampanii pokazują, że przyjęta strategia komunikacji okazała się strzałem w dziesiątkę. Osiągnięte efekty znacząco przekroczyły założenia postawione przed kampanią i pozwoliły PKN Orlen na wejście do grona dostawców najwyższej jakości usług gastronomicznych w branży paliwowej.

- Nagroda tej klasy utwierdza nas w przekonaniu, że przyjęliśmy właściwy kierunek nie tylko w komunikacji marketingowej, ale w rozwoju całego segmentu detalicznego. Ubiegłoroczne wyniki sprzedaży, wykazujące 7-procentowy wzrost wolumenu, odzwierciedlają zaufanie klientów do marki Orlen i związanej z nią oferty. Kampania Stop Cafe pokazująca atmosferę i standard obsługi na naszych stacjach niewątpliwie pomogła to zaufanie wzmocnić – powiedział Jacek Krawiec, prezes zarządu PKN Orlen

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 745 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP