PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Orlen nie rezygnuje z rozwijania sieci ekonomicznej

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
09-06-2011 09:10
Orlen nie rezygnuje z rozwijania sieci ekonomicznej

Wejście na rynek brandu Lotos Optima zaostrzy konkurencję w segmencie tzw. stacji ekonomicznych, czyli obiektów oferujących tańsze paliwo w zamian za węższą ofertę paliw i artykułów pozapaliwowych. Z rozwoju swojego brandu Bliska nie rezygnuje także Orlen.

- Od początku roku liczba stacji Bliska wzrosła o pięć obiektów, w tym cztery stacje własne i jedna franczyzowa - informuje nas Beata Karpińska, kierownik biura prasowego Orlenu. W sumie na koniec kwietnia w strukturze stacji koncernu znajdowały się 462 obiekty z logo Bliska. Są to zarówno obiekty własne koncernu jak i prowadzone przez franczyzobiorców - tych drugich jest obecnie 139.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 075 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

788 537 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP