XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Orlen nie zrezygnuje ze strategii dwóch brandów

Orlen nie zrezygnuje ze strategii dwóch brandów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wycofanie brandu Orlen z niemieckich stacji Orlen Deutschland i skupienie się tam na ekonomicznej marce Star nie oznacza, że PKN Orlen może wycofać się ze strategii dwóch brandów także na polskim rynku - uważa jacek Wróblewski, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego.

- Decyzję w sprawie rynku niemieckiego kładłbym raczej na karb zbyt małej skali działalności Orlenu na tamtym rynku - mówi dyrektor POPiHN. Jego zdaniem rozpoznawalność marki Orlen na rynku niemieckim była niewielka i skuteczne jej wprowadzenie na rynek wymagałoby zbyt kosztownej akcji marketingowej, jak na liczbę stacji segmentu premium (ok. 80 placówek).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Orlen nie zrezygnuje ze strategii dwóch brandów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!