PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Orlen nie zrezygnuje ze strategii dwóch brandów

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
12-10-2007 10:35

Wycofanie brandu Orlen z niemieckich stacji Orlen Deutschland i skupienie się tam na ekonomicznej marce Star nie oznacza, że PKN Orlen może wycofać się ze strategii dwóch brandów także na polskim rynku - uważa jacek Wróblewski, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego.

- Decyzję w sprawie rynku niemieckiego kładłbym raczej na karb zbyt małej skali działalności Orlenu na tamtym rynku - mówi dyrektor POPiHN. Jego zdaniem rozpoznawalność marki Orlen na rynku niemieckim była niewielka i skuteczne jej wprowadzenie na rynek wymagałoby zbyt kosztownej akcji marketingowej, jak na liczbę stacji segmentu premium (ok. 80 placówek).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 627 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

520 576 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP