PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Orlen odzyskał 2 proc. rynku

Autor: Puls Biznesu
20-08-2007 06:15

PKN Orlen dzięki agresywnej polityce na rynku detalicznym podbił przychody o 1 mld zł. Ale konkurencja nie śpi.

Orlen wziął się ostro do roboty. cięcie kosztów, uruchomienie sieci tanich stacji Bliska, nowe umowy franczyzowe, modernizacja stacji i agresywny marketing podkreślający jakość paliw. Wprowadzana przez firmę strategia zaczyna przynosić efekty - napisał "Puls Biznesu".
Koncern, którego udział w rynku detalicznej sprzedaży paliw silnikowych spadł z 35,4 proc. w 2003 r. do 27 proc. pod koniec 2005 r. odbił rywalom spory kawałek tego rynku - napisał "PB".

- Według naszych szacunków udział Orlenu wzrósł do około 29 proc. - powiedział "PB" Krzysztof Romaniuk, dyrektor ds. analizy rynku Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN).

To tylko dwa i aż dwa punkty procentowe więcej. William Kozik, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen, szacuje, że procent rynku paliw w naszym kraju jest wart 500 mln zł (z VAT) - czytamy w "PB".
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

33 860 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

723 923 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 999 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP