PKN Orlen dzięki agresywnej polityce na rynku detalicznym podbił przychody o 1 mld zł. Ale konkurencja nie śpi.
Koncern, którego udział w rynku detalicznej sprzedaży paliw silnikowych spadł z 35,4 proc. w 2003 r. do 27 proc. pod koniec 2005 r. odbił rywalom spory kawałek tego rynku - napisał "PB".
- Według naszych szacunków udział Orlenu wzrósł do około 29 proc. - powiedział "PB" Krzysztof Romaniuk, dyrektor ds. analizy rynku Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN).
To tylko dwa i aż dwa punkty procentowe więcej. William Kozik, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen, szacuje, że procent rynku paliw w naszym kraju jest wart 500 mln zł (z VAT) - czytamy w "PB".
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Orlen odzyskał 2 proc. rynku