PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Orlen stawia na segment premium

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
29-01-2014 14:09
Orlen stawia na segment premium
fot. PTWP

Przyszłość stacji Bliska, marki ekonomicznej PKN Orlen, stoi pod sporym znakiem zapytania. Koncern nie ukrywa, że w segmencie detalicznym będzie się koncentrował przede wszystkim na rozbudowie segmentu premium.

W 2013 roku z ryku zniknęło ponad 130 stacji Bliska, które w większości przemianowane zostały na markę Orlen. Obecnie funkcjonuje niespełna 360 stacji Bliska, w porównaniu do prawie 500 rok temu. Płocki koncern nie potwierdził wprawdzie oficjalnie, że planuje zrezygnować z marki ekonomicznej, ale przedstawiciele firmy nie ukrywają, że inwestycje w rynek detaliczny będą się w najbliższym czasie koncentrować na segmencie premium.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 595 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP