Orlen zwiększa udziały w detalu

PKN Orlen poprawia swoje udziały na praktycznie wszystkich rynkach detalicznych, na których obecne są jego stacje. Wyjątkiem są Niemcy, gdzie jego udział w rynku jest stabilny.

W drugim kwartale 2014 r. grupa kapitałowa Orlen sprzedała za pośrednictwem swojej sieci blisko 2700 stacji paliw w czterech krajach łącznie 2 mln ton paliw. To o 5 proc. więcej niż rok wcześniej (1,9 mln ton) i najwięcej od rekordowego, trzeciego kwartału 2013 roku, kiedy sprzedaż przekroczyła poziom 2,1 mln ton. To również o jedną dziesiątą więcej niż w poprzednim kwartale.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Orlen zwiększa udziały w detalu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!