W sierpniu 2009 roku udział paliw Dynamic 98 i Dynamic Diesel w łącznej sprzedaży paliw na stacjach Grupy Lotos oscylował wokół poziomu 16 proc. - dowiedzieliśmy się.
Według najświeższych danych za sierpień 2009 roku udział paliwa Dynamic Diesel w łącznej sprzedaży oleju napędowego na stacjach Lotosu posiadających w ofercie paliwa premium wyniósł 16,5 proc., a udział paliwa Dynamic 98 w łącznej sprzedaży benzyn wyniósł w tym czasie 15 proc.
Paliwa Dynamic znajdują się obecnie w ofercie wszystkich stacji własnych Grupy Lotos (142 placówki) i 73 stacji partnerskich (na 88 placówek tego typu). Łącznie paliwa Dynamic sprzedaje zatem 215 obiektów, a w najbliższym czasie powinno do nich dojść co najmniej 15 kolejnych.
- Sukcesywnie zmierzamy do tego, aby cała sieć stacji partnerskich miała w swej ofercie paliwa premium marki Dynamic - powiedział nam Mateusz Cabak z biura prasowego Grupy Lotos.
Grupa Lotos rozpoczęła właśnie kolejną wizerunkową kampanię reklamową paliw Dynamic w telewizji oraz internecie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Paliwa Dynamic coraz popularniejsze